Tuba704 ilk 3 ay da çabuk geçti bulantım falan olmayınca hamile olduğumu anlamadım hissetmedim 😁 şimdi pantolonlar biraz sıkmaya başladı da öyle öyle farkına varmaya çalışıyorum durumun 😊 hareketlerini hissetmeye başlamadan ben bile inanmayacağım sanırım halime 🙈
Buralarda takipte kalayım güzel fikir alışverişi var 😊