Babymmm Rabia_ agrına göre değişir 2 Doğum yaptım ilkinde hemen taktım sorun olmadı ama 2 denagrım oldu cıkardım size bağlı bende agrı olmazsa takın doktorum bi kaç gün sonra takın demişti
Minikannebsr Rabia_ valla annemin zamanında korse olmadığı için babaannem doğumdan çıktığı gibi göbeğini sarmış. Bende hemen korse kullanmayı planlıyorum çünkü annemde göbek falan bişi yok yani kadın benden fit durumda 🙈
Gamze_23 Hemen kullanan da var 40 gün bekleyende bazıları rahmin küçülmesini bekleyin diyo düşününce mantıklı da geliyo ama küçülmesini beklerken sarkan göbeği Nası toplaycaz demiyo oda mantıklı bende şaşırdım burda bekliyim 🙂
Gamze_23 Rabia_ evet çok fazla ama mantıken düşününce o koskoca olmuş rahimin toplanması yine bi iki hafta alır sonra korseyle yapıstırmayalım iç organlarımıza😂😂
Kelebek45 Gunel99 yaaa nasıl bir korse kullandınız ben sezeryan korsesi aldım ama dikişler falan düşündürüyor ilk gebeliğim hemen kullanmak istiyorum ama acı dan da korkuyorum
Gunel99 Kelebek45 onu takıp kalkınca agrın daha az oluyor sezeryen korsesı kullandım mende belden sarmalı boş kalkdında karnın sallanıyor daha cok agrı oluyor o sıkınca agrı az oluyo dıkıse bısey olmuyor korkmayın ben 5 gun oldu sezeryen oldugum sadece bel agrım var dıkıslerımde sıkıntı yok bel agrımda hamılelıkde olusdu bır az ıynede etkıledı sanırım sımdı sımdı gecmeye baslıyor fıtık gıbıydı
Kelebek45 Gunel99 ayyy sağ Salim ne güzel atlatmışsınız Allah uzun ömürler versin ağrılarınız geçsin inşallah 🙏🏻
Gunel99 Gururunannesi yok sadece amalıyats gırdıyımde heyecanlanmış dım sakomlesdırıcı yapdılar sonra ılk kalkıs bor az sıkıntı onuda atlatdınmı sorun olmuyo fazla zorlamıyolar kotu oldunmu sonra deneriz dıyorlar