1Acemianne Şehir hastahanesi olduğu için de artı bir yönü var tabii ki. Ben orada takipliyim bütün doktorlar, hemşireler, ebeler olsun inanılmaz iyiler. Ki daha önce başka bir devlet hastanesinde çok kötü olaylar yaşadığım halde hala içimde bir umut vardi bu hastaneye karşı, yanilmadim da.