DryStc Sumeyye15_3 yaa bana kımse net yorum yapmıyor hep benzettım denıkıyor bende arada kalıyorum =))) hayırlısı bakalım
Sumeyye15_3 DryStc kaç haftalık oldun. Gebelik okuyanlar daha net söyleyebiliyor. Ben kimseyi hayal kırıklığına uğratmak istamiyorum 🤭
DryStc Sumeyye15_3 10+6 canım tahmını tabıkı ama bazılrına nokta atısı kız veya erkek denılıyor bana ya kıza benzettım ya erkege benzettım denılıyor ondan dedım 😂
Gamze__bostan mavi_kelebek467 banada tahmin yaparmisiniz
mavi_kelebek467 Ozioz minicik olduğu için tahminde bulunamıyorum. Rabbim gönlünüzde olanı hakkınızda hayırlı etsin, sağlıkla gelsin yavrunuz. 🤗🌼
Supis @mavi_kelebek467 merhaba canım 9+2 haftalık banada bakarmısın https://www.img.gen.tr/image/439c3a5e-972a-4f34-8a65-35d02e6ca673.aH7
Ozioz Sumeyye15_3 teşekkür ederim canım gönlüm bundan yana fakat etraftan erkek hissediyorlar ben de başta öyle hissettim hatta bakalım sağlıkla kucağımıza alalım da inşlalah 🙏🤗