Gamze__bostan mavi_kelebek467 banada tahmin yaparmisiniz
Gokce_21 mavi_kelebek467 cinsiyeti erkek diye vermiş dr. boyle ultrason.arkadasımda bana gonderdı sorar msn gercekten erkek mı dıye,bnde hc bısey anlayamadım valla.
Mehtap61A mavi_kelebek467 anam ilk defa birisi kız dedi 🥰 1 ay sonra kontrole gidicem dediğin çıkarsa yazicam sana hemen 🥰 bende hep kız istiyorum da çevrem hep erkek diyo 🥰 sağlıkli olsunda inşallah
Bozkayasahra mavi_kelebek467 [url=https://www.hizliresim.com/kwpodxa][img]https://i.hizliresim.com/kwpodxa.jpg[/img][/
mavi_kelebek467 Mehtap61A ay o zaman kesin erkek. 😂😂😂 Şaka bir yana benimki sadece bir tahmin zaten, hiçbir iddiam da yok linçleyecek olanlar için baştan söyleyeyim. 🙈🙈🙈
mavi_kelebek467 Mehtap61A en önemlisi sağlıklı ve hayırlı evlat olması zaten. 🤲🏼🥰 Rabbim gönlünden geçeni hakkında hayırlı eylesin. 🤲🏼🌼🥰