Kizlar dün ayrıntılı ultrasona girdim gittiğim doktor prof doktor kendisi bana bebeğinizin sol bobregin de 4.5 mm genişlik var dedi buda idrar torbasına baskı yapıyormuş oda down sendromunu etkiliyormuş ama 2 li tarama testi sonucum gayet iyi cikmisti doktorum 3.ve 4.tarama testlerine gerek duymadı bugün de prof. Doktor bu şekilde söyledi kendi doktoruma yazdım korkulacak bir durum yok sonuçların gayet iyi dedi ben gebeliğin boyunca bobrek ölçümüne bakarım sen merak etme korkulacak bir durum yok dedi prof doktor da bana doğumdan sonra ultrasonla bakılsın dedi ve bana üstüne üstlük gelip ben bunları demedim say sen olur mu dedi yani beni rahatlamaya çalışıyor ama zaten onu o söyledikten sonra dağıldım ben eşim deseniz de ayni sekilde bu arada oğlum olacak benim internetten baktim genellikle erkek çocuklarında oluyormuş bu durum ama down sendromunu etkiliyormuş o ne alaka onu anlamadım yani 2 li tarama testim iyi çıkıp sonucu niye böyle oldu aranizda bu durumu yaşayan var mı?