Merhaba arkadaşlar 12+6 haftalık hamileyim çok fazla mide bulantım ve kusmam oluyordu günde en az 3-4 defa dünden beri kustugum zaman kan geldiğini fark eddim hastaneye gittim sıvı tuketsin dedi ve sadece ağrı kesici yazdı int baktım zaman gebelikte kan kusmak zararlı diye okudum sizce tekrar randevu falan alıp gitmeli miyim ya da başına böyle bişi gelen oldumu normal mi ?