burcu1225 Çok özür dilerim osuruk diye okudum başta baya güldüm 😄😄 öksürük için balı duymuştum boğazdaki tahrişi önlüyomuş . Bol bol sıvı için balgamın geçmesi için . Eğer sigara kullanıyosanız balgamlı öksürük normal kabul ediyolar . Ama şiddeti arttırırsa bi doktora görünün hamileliğe uygun bişeyler verecektir elbet geçmiş olsun 🌼