Seldaack İyi geceler herkese dişim çok kötü ağrıyor acile gittim doktor antibiyotik largopen verdi gebelikte kullanan var mı
Omerhatice Seldaack daha 2 hafta önce 1 kutu largopen 1000 lik bitirdim canim bende dis ağrısından kaynaklı Gebelikte kullanılıyor mecbur kalınca. En azından enfeksiyonu kurutuyor iyi geliyor
Sed22-09 Seldaack bence kendi kadın doğum doktorunla konuş canım şimdi herkesin bünyesi ve hamilelik süreci farklı oluyor ne desek yalan olur
arisin_annesiii Seldaack 2 aylık anneyim hala geçmedi hala devam ediyor. Hamileliğim de beni en çok zorlayan şey dış ağrısıydı hala devam ediyorum 2 ay oldu doğum yapmalı. Mecbur pazartesi komple baktıracağım 😢
Minnosanne07 Çok geçmiş olsunn🌸 bende diştem çok çektim ama şifamı karanfil yağında buldum şükürler olsun rahatladım ben 32.haftamdayım herhangi müdahale yaptırmak istemedim Çok faydasını gördüm drneyin istersiniz😇🤗🌸
Seldaack Sed22-09 evet haklısınız ama gece geç saat olunca bir çözüm bulurum belki diye buraya yazmak istedim 🥰
Sed22-09 Seldaack eğer doktorunuz uygun görürse imzalı bir kağıt veriyor dolgu diş çekme işlemleri de yapılıyor canım ben 2 dişime kanal tedavisi yaptırdım doktorumun izini sayesinde eğer ilaçlarla uğraşmak istemiyorsan böyle bişeyde düşünebilirsin canım geçmiş olsun inşallah en kısa sürede atlatırsın
SerpilEsra Sed22-09 bana aylar once kanal tedavisi yapildi hicbir sorunum yoktu hamilelikte tekrar agrimaya basladi normalmi