Mry1054 Kararsızlığımız aslında bu şekilde 🙈 ikinci bir post açmak zorunda kaldım 😅 fikirlerinizi bekliyorum 🙏🏼
Biranne2 Mry1054 kız hani Ayşe kesindi ay bu kararsızlıklarımız haha aynı ben 🙈😂 Beren çok hoş bu arada 🥰
gulin-35 Mry1054 ayşe tek olsun bence hıc modası gecmeyen en sevdıgım ısımlerden bırı ayse zeynep leyla cok severım
Mry1054 Biranne2 ayy valla sorma biz çift olarak çok kararsızız 🙈😅 inşallah doğmadan koyabiliriz adını 🙈
Biranne2 Mry1054 koyarsınız merak etme 🥰 sen önce şuna karar ver bence iki isim mi tek isim mi kullanılır mı kullanılmaz mı iki isim tabi bence onun dışında Beren çok hoş
Mry1054 Hamiş kankalar, oylarınızı esirgemeyin lütfen 🥺 yorum da yapsanız olur yani 😅 üstte kalsın diye yazıyorum 🙏🏼
Mry1054 YazeeL yaa başta öyleydi zaten ama işte kararsızlık ikizler burcu anne sorunu 😅😅🌸 teşekkür ederim 🙏🏼
YazeeL Mry1054 o karasızlık bende de vardı Doğuma giderken hala eşime emin miyiz son karar Erva mı dedim kaç kere değiştirdik 😂😂😂 annede bitiyor olay adamlar çabuk kabullenecek te biz karar verebilsek bi 🤣🤣
Mry1054 YazeeL sorma yaaa eşim kararsız ben ondan daha kararsız ☺️ neyse bakalım artık bu hafta içinde kesin karar vercez ☺️ Erva da güzel isimmiişş 🌸
Mry1054 YazeeL oy maşallah Allahım nazarlardan korusun analı babalı büyütsün inşallah 🙏🏼🌸 hayırlı sahurlar 🙏🏼