selam kızlar daha yeni korona atlattım 10 gün oluyor çok ağır geçirmedim vücut ağrısı ve grip belirtilerim vardı doktorum tedbir amacli doguma kadar coraspin kullanmami söyledi ilacın prospektüsünde ise son 3 ay kullanılmaz yazıyor bebekte kalp hastalıklarına sebep oluyormuş kullanmazsam koronadan sebep pıhtı atma riski olabiliyor sanırım benzer durum yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz 🙁