Darling_04 İlk oğlumun adı Milan şimdi 4 buçuk aylığız hazırlık yapıcam ama isim konusunda kararsızım fransada yaşıyoruz R harfi kaba okunuyor oyüzden kibar güzel modern milanada uygun isim arıyorum yardım edermisiniz ☺️🙏♥️
Efsane01 Darling_04 benimde 2.gebeliğim ve son 36 günümüz kaldı ilk oğlumun adı Metehan ama bunda halâ karar veremedik🧐