2melekannesi_ canım kendimden örnek vereyim benim ikinci gebeliğim ilk hamileliğimde 26 haftalık erken doğumum oldu geçen yıl sonra bacağıma pıhtı attı damar tıkanıklığı yaşadım anjiyo oldum uzun bir süre kan sulandırıcı kullandım genetik testi yaptım mthfr geninde pıhtılaşma çıktı şu an çok şükür 26+5 günlük hamileyim oksapar 0.6 ve ecopirin 100 mg kullanıyorum inşallah sorunsuz ilerler sende iyi düşün önlemini almışsın ilaçlarını ihmal etme bol bol su tüket elinden geldiğince bir risk yoksa haraket et rabbim herkese sağlıklı gebelik nasip etsin 🙏