Fatma969 canım o hiç belli olmuyo inanır mısın 🙈 32. Haftaya kadar bebeğim makat gelişti sezaryen diyodu doktor ama tabi erken şu an dönebilir dedi, sonra bebek döndü normal Doğum olacaktı, şimdi 35 haftadayız ama gelişim geriliği var 33 hafta görünüyo, her an sezaryenle alınabilir, yani Doğum şekli hiç belli olmuyo 😬 arkadaşım suyu gelince hastaneye gitti, 25 saat sancı çekti normal olsun diye beklendi sonra sezaryene alındı 🤗 Allah biliyo ne olacağını inşallah gönlünden geçen neyse o olsun 🤗 ama illa normal veya sezaryen diye şartlama kendini sonra hayal kırıklığı oluyo, ben normali çok istiyodum olmadı nasip böyleymiş 🤗😍