Cerenn1654 YuvarlanamayanPandaa ikiside guzel.anlamli isimler ama suanda evin icinde bir kizim varmis gibi seslendim.nisanur benim daha hosuma gitti.seyda nisa koyarsan kesinlikle herkes begendigi ismi soyler ikisini birden kullanmaz
Biranne2 YuvarlanamayanPandaa canım nisayı çok beğeniyorum çok tatlı benim kardeşimin ismi iremnur ama herkes irem diyor 🙈 bence tabi senin kararın Nisa sadece daha iyi
YuvarlanamayanPandaa Cerenn1654 benımde içimden nisanur geldi bekarlıl hayalimiz hep zeynep nisaydi ama zeynep çok ailede bizde nisa koyamayı düşündük ❤️
Biranne2 YuvarlanamayanPandaa hahah çoğu kişinin şuanda öyle bir ben değilim sanırım kızımın ismi Duha ☺️ Eğer öyleyse bence Nur daha çok yakışır 🥰🥰
mavi_kus YuvarlanamayanPandaa isim sorup anket yapan birini görünce sevindim açıkçası çoğu isimleri yazıp bırakıyor yorum yapılmasını bekliyor halbuki anket seçeneği var
YuvarlanamayanPandaa Biranne2 Duha da çok güzelmiş anlamı nedir ❤️ Nisa ismi bekarlıktan sevgiliyken hayalımızdi bir oğlumuz oldu elhamdulillah şimdide kız dedik nisali bir isim koyalım zaten bizde Nisa deriz tek büyük ihtmal
Biranne2 YuvarlanamayanPandaa çok teşekkür ederiz 🥰 Duha kuşluk vakti demek aynı zamanda Duha suresi var hatta bilirsiniz ben biraz değişik ama güzel olsun istedim koydum valla 🙈 o zaman sizin için Nisa ismi çok anlamlı kesinlikle koyun inşallah ama zaten çok güzel bir isim
YuvarlanamayanPandaa Cerenn1654 Muhammed Mehdi oğlumuz yok uyumlu olarak düşünmedik hiç Kayın babam koydu ismini Eğer oğlumuz olursa MusapEren koyacaktık kızımız olursa ZeynepNisa ama ailede çok fazla zeynep oldu o yüzden Nisave uygun isimlere bakıyoruz
YuvarlanamayanPandaa Biranne2 Rabbim evldınızı size bagışlasın inşallah aklımdada buluncaK Duha ismi çok hoş ve güzel anlamlı ❤️❤️
Kumru_ YuvarlanamayanPandaa Bence Nisa Nur olmasin çünkü çok var Sevda Nur , Feyza Nur,. Ayşe Nur vs. Ama Şeyda Nisa da yakıştıramadım 🙈 Eğer iki isim koymak zorunda değilseniz Nisa tek başına daha güzel 🌸