Gizem09 Arkadaşlar iyi geceler 38+4 haftalığım 15 dakıkadan beri hiç geçmeyen sağ tarafımda ağrı var belime vuruyor doğum sancısı mı acaba bilemedim bebek hareket ediyor
Lillyy Gizem09 gaz sancısı olabilir ama tabi doktorunuza sormakta fayda var az önce benimde öyle oldu doktoruma sordum gaz sancısı dedi
Aynurcimbil5534- Dogum sancsı ise ara ara gelir gider hic gecmıyosa baska biseydr gaz yada yalancı sancı