Ben yaptırdım hem 50lik hemde 100 lük 50 lik yüksek çıkmıştı ve 100lük yaptırdım hiç bir şey çıkmadı. Açıkçası yapılmasının gerekli olduğunu biliyorum. Özellikle ailede şeker varsa kesinlikle yapılmalı. Yüksek gebelikte oluşan şeker bebeğe ilerde bir çok hastalık getiriyor