LivaveLeyla kirmiziprens 19 ay önce yaptım muhteşem bir hastane sezaryen oldum ben ameliyathane ekibi bebek hemşireleri hepsi şahane çok memnun kaldım ama şuan pandemi hastanesi sanırım orası
kirmiziprens LivaveLeyla tesekkur ederim yorumunuz icin bende doktorum o hastaneye geçtiği icin ikinci dogumumu orada yapmak istiyorum simdilik normal gorunuyor umarim bende memnun kalirim
MerveDurr Okanda eltim sezeryan oldu memnun kaldı ama son hafta ani bi kararla gitti oraya öncesnde 9 ay medicale gtmişti kaynarcada
kirmiziprens MerveDurr doktorum o jastaneye gectigi icin bende öncesinde kist tedavisi gorurke ve gebeligim boyunca oraya gittim ama sadece doktorumla muhattap oldugum icin ebeleri hemsireleri falanda merak ettim acikcasi tesekkur ederim yorumunuz icin 😊
Deleted5544 oradaki bi doktorla baya olumsuz şey yaşadığım için bir daha gitmedim; evimin karşısı olmasına rağmen. pendik medipolde doğum yaptım tavsiye ederim