Esraalkis Regenesis max kulaniyorum 35 hftalik hamileyim onu ictikten sonra sabahlari surekli lavaboya gidiyorum büyük tuvaletim geliyor varmi aynı durumu yaşayan?
fethiyeli48-48 Esraalkis ay ben her sabah tuvalete çıkıyorum hatta söyle oluyor bi kalkıyorum küçük tuvaletim geliyor onu yapıyorum tam yatağa yatıyorum 5 dk geçmeden hop büyük . Her sabah böyle devam ediyor
nnurguler Esraalkis ben :) gerçi 2 hafta önce bıraktırdı doktorum bebek baya kilo alıyor diye :) bana da oluyordu öyle. Ama kabız değilseniz sorun yok. Kabız olmamaya dikkat edin yeter. Bir dr bol su tüketin tabii
Fatosvrl Esraalkis@fethiyeli48-48#15028574 bende kullaniyorum aaa bende her sabah ayni sekildeyim cok sukur hic kabizlik cekmedim hamile kalmadan oncede iciordum vitamini hala kullaniyorum
fethiyeli48-48 Fatosvrl bence kuzum bende ama güzel bi şey sadece sabah lavabo ya kalktığımda ikisi birlikte gelse daha hoş olacak 😂
nnurguler Fatosvrl calla doktorum öyle söyledi. İçerik olarak oldukça zengin. Omegadan b vit kadar bir çok şey var. Bebiş biraz fazla kilo almış. Bu kadar vitamin size yeter keselim normal beslenmene devam et dedi en son :)
BurcuKubra Esraalkis bende kullanıyorum fakat hiç böyle sorun yaşamadım mide bulantısı yapmasın diye yatarken içiyorum bende daha çok demir ilacından sanırım kabızlık sorunu oluyor 🤦🏼♀️
Mkalpi Bende kullanıyorum çok memnunum kabızlık çekmedim inşallah bebişimde kilo alır merakla bekliyorum 22 olduk bugün
Aysobaciniz Esraalkis ben 20 haftalığım bir 5 gündür kullanıyorum her gün lavaboya çıkıyorum, önceden bi kaç gün olurdu şimdi hergün oldu.
-Kbra8- Esraalkis ay bende 38+5im. Bu ilacı da 13.haftadan beri kullanıyorum. Ben hep kullandığım Demir ilacından dolayı böyle oluyor sanıyordum bu mu yapıyormuş 😂
fethiyeli48-48 Fatosvrl aynen tam uykuya dalıcam hop bi daha bide bizim ev iki katlı tuvalet aşagıda nefret nefret 😂
Havva5853 Bende kullanıyorum ama içtikten 10 dk sonra midem bulanmaya başlıyor. Önüne geçemiyorum resmen. 😞