MerveYaarCldr Elifcam 20 li haftalardan sonra oluyor magnezyum tozu kullanın bir şey kalmıyor ben su an bıraktım hatta ilk zmaanlar ağlayarak uyanıyordum
Asli91 Elifcam 33 haftalığım ellerim ayaklarım uyuşuyo.Bazen hissetmiyorum bile.Haftaya kontrolüm doktoruma sorucam.Magnezyum kullanıyorum gerçi haftada 2-3 kerede madensuyu içiyorum.
demiray Benimde son bi kaç gündür uyurken ellerim kollarım uyuşuyo yüzüklerim dar geldiği için mi acaba dedim çıkardım şimdi olmuyo
demiray Elifcam 26 haftalığım bende yüzüklere bağladım doktora falan sormadım ama cidden alyansım baya yer yapmıştı sabunlayıp çıkardım parmaklarımın şiştiğini farketmemiştim ama şişmiş baya
MerveYaarCldr Elifcam evet canım kesiliyor benim çok kötü uyuşuyordu felç gibi hareket bile ettiremiyordum gün boyuda az az ağrıyordu çok şükür kalmadı