Tansiyonum 8/4 den yukarı cıkmıyor 2 gündür carpıntım oluyor nefes alamıyorum ama carpıntıyıda kalp atısı olarak hissetmiyorum yani kalbim çok hızlı carpıyor gibi nefes alamıyorum ama nabızımı dinlemeye calıştığımda carpıntı gibi hissetmiyorum birbtğrlü cıkmıyor tansiyon 😭😭😭