Sose Ravzamuhammed tüğ dökücü kremde kimyasal çok olduğu için zararlımış bende dr sordum kuaförlerde kapalı heran doğum olabilir diye ama yapma dedi
gulin-35 depsizoo acılınca kuafore gıt bence jılet bır ıkı gun sonra hemen cıkıyor agdanın rahatlıgı baska bıseyde yok