depsizoo Şuanda sıkıntı yok jilet vuruyorum az buçuk göremesemde ama son aylarda çatı muayenesi falan oluyo o zaman temiz olmıcak utanırım ben siz nasıl temizlendiniz 🥴
Elif5361 depsizoo bu zamana kadar hep ağda yaptım 27. Haftama gireceğim zorlanıyorum baya baya en mantıklısı kuaför güvenilir ben öyle düşünüyorum jilet yapmam
Sose Ravzamuhammed tüğ dökücü kremde kimyasal çok olduğu için zararlımış bende dr sordum kuaförlerde kapalı heran doğum olabilir diye ama yapma dedi
Ravzamuhammed tgba_58 karştrdıktan sonra bi kaç dka bklyosnz sonra sürüyosnz biraz beklynce kese gibi bişeyle temizleyin tertemiz olur
depsizoo Nursel725 Şuan kuaförler kapalı değilmi tam kapanmadan dolayı gerçi kapalı olsada o zamana açılır ya olsun ben hiç hamileyken ağda yaptırmadım 😁
gulin-35 depsizoo acılınca kuafore gıt bence jılet bır ıkı gun sonra hemen cıkıyor agdanın rahatlıgı baska bıseyde yok
Dua35 depsizoo bende aynı şeyi düşünüyorum 31 haftalığız,lazere gitmiştim hamilelik öncesi bir yıl bu zaman a kadar eldivenle aldım ama artık çok zorlanıyorum ,kuoföre gidicem mecbur 🥺
depsizoo Rabismomm4 🥴 benim kolum o kadar uzun değil eşime ysptırıyom desem askerde ağda yapıyım desem hayatım boyunca kendim ağda yapmadım o yüzden yapamıyorum kuaföre gidiyim desem hamilryken hiç gitmedim gittiğim zamanda karnımı kasıyodum ben istemsiz bide huylandığım için o yüzden kuaföre gitmek istemiyorum hamileyken 🤣
Dua35 Rabismomm4 31 haftadayız 36 da falan inşaALLAH kuaföre gitmeyi düşünüyorum o zaman a kadar bir şekilde eldivenle devam ederim 🌸
Lalihhhh Rabismomm4 her insan için geçerli degil 37. Haftama gireceğim yarın nasipse erken doğumu tetiklemedi bende hep yaptım bu zamana. Kadar ama her insan farklı tabi ki
Selmakaraduman20 Rabismomm4 hiç alakası yok iki hamileliğimde de sonuna kadar ağda yaptım tam tersi iki çocuğumuda 42+3te doğurdum gelmek bilmediler bunda da ağda yaptırıyorum.
Sinemdmrcoglu depsizoo valla pandemıden dolayı gıtmıyorum kuaföre Venüs’le alıyorum her ay anca az az çıkıyor
Rabismomm4 depsizoo ben hamilelikten önce ağda yapıyordum düşük riski olunca yapmadım jilet kullanmaya başladım ağda gibisi yok çok rahat oluyur jilet yapınca sanki su görmüş ot gibi hemen çıkıyor 😅 hiç sevmiyorum ama mecburiyet den yapıyom belki doğuma yakın ağda yaparım gene inşallah