Ranaaaaa Merhabalar 29 haftalik hamileyim ve dün doktora gittmde sağ bobregimde 2. Derece büyüme olduğunu öğrendim doktor takibe alalım 20 gün sonra gel ilerlerse stent takilcagini söyledi bu durumu Yaşayan varmi