ogretmen_anneee Arkadaşlar merhaba . Ben daha yeniyim ancak kalçam, özellikle ayak bileklerim çok ağrıyor . Ayrıca çokta üşüyorum . İnsanlar yazı getirirken kıyafette ben kalın kalın giyiniyorum . Böyle olanlar var mı
Dilekleklek ogretmen_anneee ogretmen_anneee bende bel agrisi ve adet olacakmis gibi kasik agrisi cok oldu rahim genisledigi icin normal hir durum dedi doktorum. Usume de su an 10 haftaligim hala donuyorum. Yorganda yatiyorum.ozellikle de bebegin oldugu bolge gobegimde buz buz buz gibi Sanirim bu sipalar dogana kadar bizlere cooook cektirecekkk
uykulu35 Bende de aynı problem 7+4 olduk bugün sanki belimi ikiye ayiracaklar gibi belkide o kadar çok değildir ağrısı ama hassas dönemdeyiz diye en ufak ağrı bile gözümüze telaş yaptıracak kadar çok geliyor doktorlara sorunca hepsinden çok normal cevabını alıyorum o yüzden sabır sabır 🥰🤭
Havvamu Aynen cok üşüyorum ve hep karnim buz gibi bende kendimden sanıyordum kansizliktan vs..demek herkes ayni😀