Uzel benimde bulantı vardı 16 haftaya kadar çok şükür bitti yanma hala devam ben soğuk içiyorum zararı olmuyo ben maden suyunu ılık içemiyorum ☺️ Soğuk daha güzel geliyo hemde sıcak dönemlerde ılık su gibi geliyo tabi siz soğuk tüketmiyosanız ılık için derim 👍🏻