Dilanertan Kizlarrr şuan itibariyle 39 haftalik olduk inanılmaz heyecanlı ve stresliyim 9 ay geçti de şu bikac gun gecmiyor sanki yenemiyorum yaa bu kadar stresii 🥰
depsizoo Dilanertan sürekli bişeyle uğraş hem hareket olur hem zaman geçer ☺️sağlıkla al kucağına inşallah
Dilanertan depsizoo yürüyüş cok rahatlatiyor bu aralar canim bol bol merdiven inip cikiyorum yaa resmenn gelsin diye herseyi yaoiyorumm icerde halinden cok memnun oglusum diş cikaracak oyle gelecek galiba 😂
Dilanertan Senin kac haftalik ki😊 ben son iki haftadir o kadar enerjigim o kadar guzel hareket ediyorum hafif hissediyorum ki 9 ay yerimden kalkmadim😂