22momy gebeliğimin başından beri Emre Uysal’a gidiyorum. Çok memnunum. Gereksiz yere germiyor korkutmuyor. Her şeyiniz ile ilgileniyor. Sorularımı asla cevapsız bırakmadı. Doktor değil abi gibi davranıyor resmen. Normal doğumu oldukça destekliyor ki Bursa’da normal doğum destekleyen doktor bulmak aşırı zor. Bebeği erken almaya kalkmıyor. Anneyi de babayı da hep yüreklendiriyor hep sakinleştiriyor. Valla daha ne olsun. Doğumum yaklaştı, süreç sona ereceği için üzülüyorum bile bazen