Öncelikle hayırlı kandiller kızlar 🙏 19+4 haftalık hamileyim son 3-4 gündür net şekilde karnımda kıpırdanmalar hissetmeye başladım ama ilk gebeliğim olduğu için acaba bebek hareketi mi diye düşünmuyo değilim 🤷 bazen kıpırdanmalar olunca gıdıklanıyo gibi oluyo bazen sadece ufak ufak hareketleri oluyo sizinkilerde bu şekilde miydi doğru mu hissediyorum