Bsa Fatzek benim de öyle 34haftalığım. Doğum yaklaşırken nemlendireceğim kremle. Şimdilik dokunmamaya çalışıyorum erken doğumu tetiklememesi için
Ozlmtrs Fatzek benimdee 35 haftalığım ve bu haftalardır var. Şu Köşede bekliyeyim belki nedenini bilen vardır 😬
Ciara93 Fatzek göğüs uçlarını uyarmadan son 4 hafta kala lansinoh kullan ki göğüslerini hazırla canım. Hatta bu kadar kuruysa şimdiden başla, emzirme sırasında çok sorun yaşarsın yoksa
Gozdealpu Ayva çekirdeğini suda bekletin jöle kıvamı alınca göğüs uçlarınıza sürün. Bi kaç damla gül suyu da koyabilirsiniz. Emzirme dönemi de yara olmaz.
GecesMom Son haftalarda olabiliyormuş hassasiyet, sıvı gelmesi, kuruluk vs. Doktorum lansinoh krem sürebileceğimi ve evicap kapsül var e vitamini balıkyağı gibi. O kapsülü makasla kesip içindeki yağı göğüs uçlarıma sürebileceğimi söyledi. Lansinohda kullanıyorum 28. Haftadan beri. Evicapda yeni kullanmaya başladım şükür kuruluk kalmadı ve hassasiyetinede iyi geldi. Sizde doktorunuza danışarak bunları kullanabilirsiniz ben memnun kaldım