Merhaba kızlar eşimle tanıştığımızdan beri yani yaklaşık 10 yıldan beri Deniz ismini çok seviyoruz küçüklükten beri kızda olsa erkekte olsa Deniz ismini koyarız diye düşünüyorduk bir oğlumuz oluyor nasipse bu hayalimizi gerçekleştirmek istiyoruz 😊neyse uzatmayayım sizce uyumlu mu Ege vs isimlerini eşim sevmiyor 😂Öneride bulanacaksanız