Bittercikolata İnci veya ilay ismi hakkında ne düşünüyorsunuz fikrinizi merak ettim. İlay isminin internette yazdığı anlamı doğru mu diye tereddüt ediyorum. Bu isimlerin yanına önerebileceginiz isim var mı? İnci… Veya ilay… Böyle
lavininannesii Bittercikolata iki isim sevmiyorum hiç belki de ondandır hiç aklıma gelmez ama İnci Alya olabilir sanki 🤔
lavininannesii Bittercikolata yok bence güzel bir isim tek başına . Ama dediğim gibi ben iki isim taraftarı olmadığım için bana öyle geliyo olabilir🤗
Bittercikolata gel_artik_bebegim acaba ilay isminde zorlanır mi bebeğim diye düşündüm İlayda ismiyle karışır mi ki
Minikannebsr Bittercikolata inci tek başına çok güzel bence. Kuzenimin kızının adı inci inanılmaz naif kibar bir kız. Tam bir inci yani