Kızlar merhaba ben 10 yaşlarındayken kasık fıtığı ameliyatı geçirdim. 23 yaşındayım, hala hafif üşütsem, zorlasam acıyor, hapşururken bile acıyor, şiddetli bir acı değil tabi ki, 15-20 cmlik bir dikiş izim var. 16 17 yaşlarındayken bu acılar ağrılar için doktora gittiğimde ameliyat küçük yaşta olduğundan cilt büyüdükçe gerginleşiyor şuan gergin olduğu için ağrı acı hissetmen normal dedi. Soruma gelecek olursam
Allah izin verirse sırf bu acılara yenisini eklememek için normal doğum istiyorum, buna da kendimi fiziksel olarak hazırlayacağım, fakat dikişim normal doğuma engel olur mu sonuçta gebeliğim ilerledikçe karnım daha da büyüyüp gerilecek, ağrılarım artacak. Doğum sırasında ıkınma esnasında cok zorlayacağım, ya da zorlayamayacağım :)) bilemiyorum. Bilen ya da buna rağmen normal doğumu başarılı başarısız geçmiş, bana fikir verebilecek birileri var mı :))