hlnrzmra1807_ İsim yazılı hastane çıkışı yaptırmayın nolur :) Böyle bir furya türedi ama güzel değil bence. Sade, sizin geceliğinizle uyumlu bir hastane çıkışı olsun fotoğraflarda güzel çıkar, dantelli falan da olmasın küçücük bebekte dantelin ne işi var. Bunlar benim fikrim tabii. E bebek’te ya da civil’de güzel ürünler var.