Kdjdkn Arkadaşlar adapazarında hastane olarak en çok memnun kaldınızğınız hastane hangisi ve doğum için sezeryan fiyat bilgisi olan varsa yazabilir mi🥰
Rabiaknsz Kdjdkn bende ada tıpa gidiyorum henüz doğum yapmadım ama doktorumdan çok memnumun Tuba düzcan 🥰 normal doğum 4000 sezeryan 3500