mucizemmmmmmmm Kubraaaaaaae ben yaşıyorum canım çok sertlesiyo karnım ve bebek çok topluyo kendini bir tarafa 30+1 haftaligim
damlali Kubraaaaaaae 29+7de başladı 32+1 m daha fena olmaya başladı bende korkuyorum sancımı diye ele akşamları oturamıyorum
Dua35 Kubraaaaaaae 31 haftalığım ¾ gündür bendede aynısı oldu doktora gittim nst ye bağladı sancı var mı diye çok şükür sancı çıkmadı ama rahim ağzı uzunluğum 3 e düşmüş sertleşme neden olabilir dedi ,inşaALLAH sağlıkla kavuşalım yavrularımıza 🌸
Mom080 Kubraaaaaaae cuma günü bunun icin doktorumu aramıştım akşam karnım sertleşiyor ve belim sırtım hep ağrıyor dedim artarsa mutlaka acile git dedi ama sabaha gel muayene edelim dedi dün gittim rahim uzunluğuna kadar baktı bir sorun yok dedi magnezyum hapımı 3 kereye çıkarttı bakalım 🤷🏽♀️ Ama bi miktar tirsmistim erken doğum mu diye
Selino Bu haftada normal ama. Aslinda kasilma dedikleri buymus rahim kasilmayi ogreniyor bu sekilde. Telas yapmayin ama artarsa su icip sola yatin. Gecmezse dogum sancisidir dediler
Eminekaraali damlali benimde 30. Haftamdan beri ok sertleşiyor karnım, sırtım neredeyse 20′li haftalarımdan beri var. Sıkıntı yapma şuan 36+4′teyim hala karnım cok sert ve doğurmadım 😂
damlali Eminekaraali benimde bebek serleşiyyor sagıma yada karnımın ortasına nefesim kesiliyor sık sık oluyor ama şimdi normalmi bu durum hele akşamları fena doğrucaö sanıyorum
Buket1906 Eminekaraali canım benimde Bi tarafta toplanıyor semsert oluyor sürekli 34 haftaya girecem 30 haftadan beri oluyor seninki de mi öyleydi gün içinde çok yapıyomuydu
Eminekaraali Buket1906 37 haftaya girdim hala öyle ve doğumum yaklaştığı için daha da arttı sertlik. Oğlumda sığmamaya başladı içeriye. Normal yani canım
Buket1906 Eminekaraali senin az kalmış canım sağlıkla gelsinler inşallah 🤲 erken gelmesin de insan ondan korkuyor inşallah bende 38 39 ları görürüm