Merhaba hayırlı akşamlar kızlar ben kendi doktorumun ultrasonunda 9+1 gözüküyorum ama devlet hastanesinde 8+4 çıkıyor birde geç döllenme olmuş devlet hastanesindeki doktor adet tarihinle celismiyor yok daha küçük falan dedi anlamadım ben hangi haftaya göre hareket edeceğim