Meltem-16 sırf isminden dolayı mı almamış yani sözde türk kürt kardeşiz böyle ayrımcılık yapan insanlara sinir oluyorum daha değişik isimler arayışına giren binlerce insan varken sırf kürt ismi konuldu diye ayrımcılık yapılması çok saçma arap ismi koyulsa yabancı isimler koyulsa sorun olmaz ama canım memleketimde kürt ismi koyulursa sıkıntı çıkar bu zihniyetde yaşayan herkese dua ediyorum inşallah bi an önce düzelirler 💕