Zehrabggg Selam kızlar 6+5 haftalık hamileyim sürekli ateş basması halsizlik ve duygusallık var sürekli ağlayıp sızlanıp duruyorum ve tabii sık sık gelen mide bulantısı hasta gibiyim sizdede olmusmuydu
elfcaglar1 Zehrabggg şu an bende aynıyım 6+4 bide ikiz olduklarını öğrendim riskli falan bi sürü şey dediler. Çok üzülüyorum istemiyor muyum diye bile düşünüyorum niye mutlu değilim diye ağlıyorum. Hatta dün ev süpürürken ben dokuz ay napcam bu evi kim temizlicek diye düşünüp ağladım 🤔
Zehrabggg elfcaglar1 yaa bende sürekli evin dağınıklığını görüp ağlıyorum ve ailelerimizden uzak bir şehirdeyiz tayinden dolayı mahvoldum iki gündür
elfcaglar1 Zehrabggg kıyamam ya bende aynı şekilde eşim kendince bi şeyler yapıyo ama ev dağılıyor mutfağı gördükçe intihar edesin geliyor 😂
Zehrabggg elfcaglar1 ah canım valla bende aynı ama bugün uyurken düşük yaptığımı gördüm allah korusun ama o kadar gerçekci yasadım ki rabbim bu kadar ağlamamı hoşgörmedi sanırım
elfcaglar1 Zehrabggg Allah korusun sağlıkla alalım kucaklarımıza inşallah bende hep hayırlısı neyde o olsun diye dua ediyorum