Ozlemmiray2019 Kızlar merhaba kürtajdan sonra 2. Adette düzensizlik yaşıyan oldumu. 2. Adetimi bekliyorum ama olmadım bugün bir defa korunmasız ilişki oldu hamile kalmış olabilirmiyim.inanılmaz kasık ağrım var sizlerden yaşayan varmı ?
Hosgeldinbebek Ozlemmiray2019 normalde 28 ya da 30 gün döngüm, kürtajdan sonra 6 ay boyunca 35 güne uzadı inş bebişten dolayıdır sizin
Silvergirl Ozlemmiray2019 bende kürtajdan 2. ayda hamile kalmıştım. İlk reglini kaçıncı gün olmuştun? Şimdi kaçıncı günü? Ben mesela kürtajdan sonra 35. Gün regl olmuştum 2. Ayda 39. Gün olup hala regl olmayınca acaba demiştim. Ve hamile olduğumu öğrendim,
kindersurprise Ozlemmiray2019 merhaba canım ben ocak ayında kürtaj oldum ilk adetim 35 gün de geldi ama ondan sonrasında düzensizlik yaşadım ve hala yaşıyorum çok geç oluyorum geçen ay da çok geç geldi şuan da hala adet olmamadım adet takip ettiğim uygulamama baktım şimdi son adetim 45 gün önce olmuş öyle yazıyor düzenim hala yerine gelmedi
Ozlemmiray2019 Hosgeldinbebek inşallah teşekkür ediyorum ama korkuda var içimde 3 ay korunmak gerekiyor diye ☺️ Hayırlısı olsun inşallah 🙏
MelekBas Kurtajdan sonra ne kadar sure sonra adet oldunuz ilk, kendiliginden mi geldi birde doktor ilac falan verdimi?
kindersurprise MelekBas ilk adetim 35 günde geldi herhangi bir ilaç kullanmadım ama sonraki adetlerim tam bir fiyasko olamıyorum adet 🤷🏻♀️
Ozlemmiray2019 MelekBas bugün oldum 2. Adeti. Kürtajdan sonra ilk adetimi 28. Günde oldum. 2 . Adeti 30. Günde olmuş oldum kendiliğinden geldi canım 35 günü aşan gecikmelerde sanırım gitmek gerekiyor doktora
MelekBas kindersurprise bende ayni durumdayim, o yuzden sordum. Doktorum bana gelmezse gel ilac vericem demisti. Duzensizlik kurtajdan sonra oluyor ama yinede bir randevu alip gidin belki ilac verir. Olsa bir dert olmasa bir dert oluyor buda ☺️