kadriye25 MihrimahBaybars
sibel hanım o yönden iyi ilgili ve sert degil.
Ama şehir hastanesinde şöyle bi şey var genelde böyle mi yoksa bunlar mı abartıyor bilmiyorum. Gecen hafta gittim açıklık varmı diye önce poliklinik de ayşe hanım baktı acile gönderdi oradaki acil doktoru bi muayene etti üçüncü olarakta sibel hanım acildeydi bi de o geldi baktı . Yani birbirinize mi güvenmiyorsunuz diye sorasım geldi. Toplamda ultrason nst çatı muayenesi derken 3 saat ordaydım. 3 saatte ne değişecek ben sancı hissetmiyorum ki baka baka zorla açacaklar öldüm daha.