Smy238 Kızlar onlu hastane çıkışı yerine iki tane beşli çıkış alsam onlunun parasına iki tane ediyo içindeki battaniyeden arkadasım fazladan hediye aldığı icin soruyorum beşli hastane çıkışım bi tane daha var bide isimli yaptırmak istiyorum napıyım sizce
N_A_Z_L_I_M Smy238 Bende 5′li 3 takım aldım aldıklarımın içinde zıbını yoktu onu ayrı aldım içine koydum. 10′lu bana çok huzili para geldi onun yerine kaç takım aldım🥰 Tabiki tercih meselesi 🤷♀️
Smy238 Asyaayaz1 battaniyemiz var yedekte annemle arkadasım almıştı ondan bende zaten böyle düşündüm 🙈
Smy238 Angella bencede beğendiğim takım çok pahalı beşlisi uygun bide etrafımızdan yardımcı olan olmadı annem hariç maddi olarak eksiği olmasın istiyorum
Smy238 N_A_Z_L_I_M fazladan battaniye var ondan bencede beşli alayım üç tane hastane çıkışı olur benimde