Kızlar selam 34.haftamdayım bugün idrar tahlili verdim enfeksiyon çıktı.Doktorum fitil ve antibiyotik verdi(ornisid ford) 7 gün 24 saatte bir kullanacağım.Başına gelen var mı acaba.Bol su içmeme rağmen olmuş.Ne yanma var,ne kaşıntı.Akıntı oluyor sabahları sadece.