Happyasya Merhaba kızlar. Belki yaşadığım durumu yaşayan vardır diye merak ettim. Günde dört adet vitamin kan yapıcı vs ilaç alıyorum. Bazen içip içmediğimi unutuyorum tekrar içmeye de korkuyorum böyle durumlarda siz napıyorsunuz 🤦♀️
Ebrumihrimah Happyasya içmiyorum ☺️ ya ictiysem diye aklıma deli sorular geliyor o yüzden vazgeçiyorum
Muratnannesi Happyasya içeceğin tüm ilaçları çekmecenin dışına çıkar bir yere koy içtiğini çekmeceye at 🤣ben öle yapıyorum
bitanembugram Happyasya içip içmemekle şüpheye dusmuyorum ama açlık tokluk ilaçları karışır diye korkuyorum sabah içtiğim mutfağın rafın da akşam içtiğim çekmece de böylelikle anlıyorum da içip içmediği mi ama şüpheye düşersem de icmemeyi tercih ederim 1 günlük ilaçsizliktan bişey olmaz ama pes peşe yüksek doz dan çok kötü seyler olabilir ilaç kutuları da var milyoncular da onlardan da alabilirsiniz
Ebrumihrimah Happyasya aynen öyle 😂😂 içip pişman olmaktansa içmemek en güzeli 🤭🌹 yada ilaçlara aynı anda başla hangisini içtin içmedim o şekilde de belli olur arada öyle yapıyorum eşit gitmiş oluyorum 😂
Happyasya Muratnannesi evet mantıklı☺️Ben o kadar üşeniyorum ki her odaya birer tane yerleştirdim hangi odadaysam o an onu içiyorum ondan karışıyor 🤦♀️