Ayseonay Bende 23 haftalığım dediğin gibi aynı şikayetler bende de var doktorum magnezyum eksikliği dedi ve ilaç verdi şu anda iyiyim doktoruna sorabilirsin
mavisevdasi gulnihal89 evet ya neden acaba benim doktorum sık ye ama az ye demişti bunun olmaması için ama yine de oluyor 🥺
Meralrabiamhmt gulnihal89 ben 35 oldum yaklasık 2 aydır kaburgam kırılcak gıbı agrıyor sutyen takma daha rahat oluyosun
gulnihal89 Aynen benim de kırılmış gibi bi ağrı. Bi yere falan çarpmış olsam kesin burası kırık derdim.