Hemoroidim cıktı. Iki gündür cok kötüyüm bu bela beni mahvetti kanama yapmıyor ama dışarı cıkmış ve cok ağrı yapiyor küçük tuvalet icin bile otursam ağrıyor , 32+6 olduk artik bu zamana kadar hicbir sorunum yoktu cok şükür. Sadece gebeligimin ilk haftalarinda yine yaşamıştım bunu ama bu kadar kötü değildi ve birkac gunde duzelmisti. Bu defa cok ağrılı.. Ne yapmam lazim, ne çare olur 😔