SailorMoon_ Merhaba, arkadaşım eşi ile birlikte Mira ismine karar verdiler ancak önüne anlamlı ve uyumlu bir isim daha koymak istiyorlar bulamıyorlar, yardımcı olur musunuz? Fikirlerinize ihtiyacımız var?
Mine007 SailorMoon_ asel mira da cok güzel olur bnim fikrim aselin anlamı cennetteki bal ırmagı Kuranda geçiyor ben de asel istiyorum ama esimi pek begenmedi ama inşallah ikna ederim bu arada kadir gecemiz mübarek olsun inşallah diledgimiz dileklerimiz kabul etsin
SailorMoon_ Mine007 teşekkür ediyorum yorumların hepsine tek tek bakıyoruz inşallah arkadasıma bir yardımı olur. Hepimizin Kadir gecesi mübarek olsun, sağlıkla huzurla bebeklerimizi kucaklarımıza alalım inşallah♥️
Alyaesmaa SailorMoon_ Ben Mira Ece koycam inşallah ama diğer kızım Ece Mira deyip duruyor ağzım alışıyor bende diyorum yanlışlıkla😄