Merhaba sevgili anneler ve anne adayları. Eskişehir’e yeni geldim. İyi bir kadın doğum uzmanı arayışım var. Daha önce 34 haftalık kaybım var o sebeple ilk muayenede beni anlayabilecek, endiselerime sabırla yanıt verecek pozitif ve öyle hemen geciştirmeyecek , tecrübeli bir doktora ihtiyacım var. Gidip memnun kaldığınız doktorlarınizi ve muayene ücretlerini paylaşırsanız cok sevinirim. Şehir hastanesi de olabilir yeterki iyi bir doktor olsun.