Ekvatoral yok bakmıyorlar, çünkü ben ilk gebeliğimi öğrendiğimde evde test yapmitşm hemen aile hekimene sağlık ocağına gittim dedim ki ben kaydımı size alacağım, sizin şuan bana bakma imkanınız var mi dedim kadın yok kaydınızı alın öyle gelin dedi. Şimdi kayıt alma tarihleri vardi misal ayın 5 ile 10 u arası 10undan sonra alsanda birdahaki ayın 5inde kaydın geçiyordu . Yani doktor bana an bakmamişti