Ben 29+3 günlük gebeyim bu ilk evladım olacak Allah nasip ederse. Detaylı ultrason da bebeğimin bağırsağında tıkanıklık göründü.(doubble-bubble) Doğunca ameliyat olması gerecek. Ve bu durum Down sendromu içinde bi risk oluyormuş. Ben hiçbir test yaptırmadım Rabbime sığındım. Dua edip bekliyorum. Suyum fazla kendimde bayağı rahatsız oluyorum. Birşey yiyemiyorum zayıflamaya başladım artık.
Sizlerden bu gece hürmetine benim ve bebeğimİn şifası için DUA ve FATİHA istiyorum. Rabbim hepinize evlatlarınızı sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin. Kadir Geceniz mübarek olsun 🌸💐❤️